27 Temmuz 2012 Cuma

Benim Ooolll ;A;

Dikkat: Bu yazı, yazarın şu sıralar en ihtiyaç duyduğu maddi şeylerin bi listesidir. Manevi olanlara başladı mı duygu sömürüsü ve zırlamalı bi kapanışla bitireceği için hiç girişmedi ona.
Yazarın özel isteği: Bi gün ünlü olursam ve bana abayı yakmış fanlarım olursa imza gününe bunlardan biriyle gelebilirler hani. Hiç sorun olmaz >:3 (dfgthyık Allah'ım nası bi giriş bu böyle her yerimden kibir akıyo hjk)
Bu salak giriş paragrafını en son yazdım ama kesin birazdan keşke yazmasaydın seni kendini beğenmiş paçoz diye silicem =_=''


Noluyo yavvnyaa? bakışlı kedi

Dışa taşan duygular vol 1: Ben senin o melül melül bakan gözlerini de yerim minnak patilerini de yerim. Hele o pozunu var ya ıstırırım senin ;3;
Karşı tarafın düşünceleri: nyaanmiyaav miyaav. miyav mırr miyav. gıırr mıır miyavmiyavmiyav
Translate: Mirhabaa ben Sheri'nin mıncırma hayalini kurduğu kediyim. Beni ona ilk Ninja gösterdi. Görür görmez dfghj krizine girip tatlılığıma aşık olmuş sanırsam. Benim gibi masum masum miyavlayan bi kediyi kim sevmez ki uwu
Olayı anlayamayan mantıklı insana sesleniyorum: Bana böyle bi kedi alın lan ;A; dfgthuıkol Allah'ım çok tatlı baktıkça ağlıyasım geliyo. Ah be Ninja niye gösterdin ki şimdi sen bana bunu? HA? NEDEEENNN TOT
Kedilere zaten bi düşkünlüğüm vardı ama bu fotoğrafı gördüm.. ve herşey bitti hani. Kırma olsun isterse sokak kedisi olsun bi gram umursamıyorum. Hayvanlarda sırf popülerlik olsun diye safkan diye tutturanlar var. Ya tabii sağlık açısından güvenmeyip de safkan seçenler vardır belki. Onlara bişey diyemem.
De ben annemi babamı yaşadığım yeri hatta beyaz mı zenci mi ya da koreli mi olucağımı -uç örnekler veriyorum farkındayım gfhjk- kendim seçmedim o hayvanın da o açıdan yapabileceği bişey yok. Bi de o sığınaktaki hayvanlar çok acınası durumda imkanınız varsa aileniz izin veriyosa ve cinsini takmıyolarsa gidin onlara bi yuva verin la. Benim annem izin verse şimdiden kedili nine junior olurdum bak.
Melül bakışlı biricik sevgilim -nickname bile koydum kediye dfrgtyhu Allah'ım ben şizofren miyim .A.?-: Mırrr gırr nyaaan .w.
Translate: Yürü be Sheri! Tamamen haklısın benim kuzenime biriniz yuva verirseniz çok mutlu olurum be yavv .w.
 *fangirl: HIIAAAAĞĞ ONU DA BEN ALIRRIIMMM OWO* Bilin bakalım kim bu fangirl u_u 


Suya dayanıklı mp3 

Dışa taşan duygular vol 2: Denizin içinde müzik dinlemek... Kyaaa öldürün beni ;w; -Müzikle gaza gelip kendini suda boğabilme ihtimali olan insan-
Karşı tarafın düşünceleri: Havalıyım. Ok bay.
Olayı anlıyamayan mantıklı insan, bak bunu oku çakarsın: Abi düşünsenize suyun altında kendi halinde artiz artiz takılırken sendiğin şarkıyı dinleyebileceksin *-* Çok hoş nan
Ben şimdi bildiğiniz su kuşuyum. Cıbıldayıp durmayı çok severim ama deniz kıyısında yiyişen çiftler ve cıyaklayan mahalle karıları, havuzdaysa ne olduğu bilinmeyen ve tahminen işenmiş bi su birikintisi var. Her neresi yüzmek için ıssız ve temizse nolur verin bana oranın adresini ;_;
En büyük isteklerimden biri denizin içinde -çok kalabalık kıyıyı geçip denizde açılınca- kumda yürüyüp dansetmek (Bunu duymadınız vol 5) tabii arkadaşlarımın deyişiyle spagetti kadar sıska olduğum için bi ağırlıkla birlikte anca kuma ayak basabilirim. Bi de orda müzik dinlediğimi düşünün ;w; Kesin çok gaza gelip bi gerizekalılık yaparım fghj Bkz. Deniiizz al beni kucağına/hep kalalım bu ıssız boşlukta/sadece bir melodi duyulsun kulağımızda/ikimiz de yavaşça eriyelim bu yumuşacık kumlarda.. gibi saçma doğaçlama şiir yazan insan = Sheri (bunu hakkaten şuan burda uydurdum. Demek ki neymiiiş? Sheri'ye bir daha şiir yazmak yokmuşş) Alanyada tanıştığım yakın bi arkadaşım olursa derhal bu fantazide bana yardım etmesini sağlamalıyım .w. TABİİİ ÖNCE ALANYADA ARKADAŞ EDİNMEM GEREK .W.''


Pandora'nın lanet güzel bilezikleri

Dışa taşan duygular vol 3: O bir pandora meen. Pandora bilezik ;_; P-pandora..
Karşı tarafın düşünceleri: Ah ma petit sheri beni takmak icin asla olmayazak dügününü mü bekliyezeksin *adam fransız Türkçe konuşamıyo üzgünüm u_u*
Hala melül melül bakan zavallı yavrucağım için: Pandora bi mücevher markası, istekler halinde insanlara bilezik yapıyolar. Yani bu bilezik birine özel siparişse, üstündeki her boncuk vıdı zıdısının o kişi için bi anlamı var demek. Belki de millet nası hoş gözüküyosa gelişinegüzel de sipariş etmiş olabilir.
Yaaa daaa hazır yapılan milyon seçenek arasından birini seçmiş de olabilirler, en mantıklısı da o zaten daha ucuza malolur çünkü.. Tabii ne kadar ucuz olabilirse.
Onlar beyaz altın hani. Öyle canı isteyen insan hadi markete gidelim de bi pandora bilezik alalım .w. yapamıyo maalesef. Olay benim için markası falan değil marka takıntım yoktur benim. Hoşuma gittiyse isterse bir tl ciden olsun gider alırım onu. Her pahalı şey güzel olmayabilir, benim şu yaşıma kadar harcadığım tüm paralar, bazı insanlar için sadece yıllık kıyafet alışverişi nan.
Aslında var ya buna bi ton para harcamak yerine gidip kendin yapıcaksın en güzelinden. Bende estetik zevk vardır, yanlış anlamayın övünmüyorum. Kıyafet tasarlamayı ya da millet bana bişeyle nasıl neyi kombim ederim :3 yaptığı zaman ansiklopedi gibi ötmeyi severim. O yüzden kıçım yese bi saatte hazır olur bu bileziğin daha iyisi. Pek çok yerde de bu tarz minik boncukumsu ıvır zıvırlarını satıyolar. Tek sorun benim hiç bi yere gitmeye meyilimin olmaması u_u Bkz. Bizim sınıf iftar planı yapıyo ama ben bana atılan mesajları tınlamıyorum adlı makale



İki çoğ artistik resim kalemi serisi

Dışa taşan duygular vol 4: SENİ PİSLİK BU KADAR PAHALI OLMAK ZORUNDA MISIN?
Karşı tarafın düşünceleri: Renklerimiizee bak amaaa~~
Sheri: ... Kahretsin fazla güzelsiniz =_=
Bunu da anlayamamış insan var mıdır? Ee olabilir tabii u_u: Yukardaki Zig diye bi markaya ait bi tarafı grafiti kalemi gibi öbür tarafıysa fırça gibi ;w; Suluboyayla pastel boya şeklinde boyayabiliyo, tabii hangisini istiyosanız dozajını iyi ayarlayın cheriler.
Aşağıdaki de Letraset adındaki markanın Promarker ürünleri. Onlarınsa bi tarafı ince öbür tarafı kalın ve inanılmaz fazla sayıda renk seçeneği, aldıkça alasın gelen muhteşem tipleri ve aldıkça sana daha da çok koyan fiyatları var. Ama asla almaktan vazgeçemiyosun.. Tıpkı tam bi kurnaz tilki olan satıcıya yaklaşık 30 promarker parası ödemiş Sheri gibi. Hala da alası var gerizekalının.
Benim tabletim de yok photoshop um da. Anam babam kağıt kalem çalışıyorum ben abicim. Mutluyum da aslında boyamak bana zevk veriyo. Genelde herkesin dötü yemiyo çizdim ya lan kim tonlıycak şimdi diyolar haklılar da ya. Bi de bi kere boyamaya başlayınca çizime hiç önem vermedim ben. Nasılsa boyarken düzelicek diye resmen cinali çizip bırakıyorum boyamaya üşenince de bok gibi kalıyo çizimler. Nayt'ın bana bi kere şu kızın boynundaki kalp de ne diye soruşunu hala hatırlıyorum. O KAPŞONDU TAMAM MI
DÜZELTCEKTİM BEN ONU ;O;
Kısaca bi arkadaşınızın sizinle dalga geçmesini istemiyosanız çizmeye asla üşenmeyin =_=


Bkz. Daha taslak olan ve muhtemelen de hep öyle kalıcak bir Sheri çizimi. Gördüğünüz üzere omuzdan aşağısı sadece bi boşluk -o- Harbi gerizekalıyım ama var ya. Dötümü kaldırmaya üşendim o sırada yanımda tükenmez kalem vardı promarkerla beş dakkada boyıycağıma yarım saatte tek tek çizgi çizgi boyadım kızın saçını. İnsan işsiz olunca böyle oluyo heralde.

 O arkadaki bilgisayar ekranı bu arada ona dayayıp çektim de .w.''
 Eee şey sanırım bu kadar. Hayatta dört maddi şeyi istiyorum galiba o.o
...
...
 Bu kadar az olmasını beklemiyodum açıkcası fghjbnmj
 Bugünlük benden bu kadar küçük cheri grubu. Yazasım bi türlü gelmiyo bugün de nasıl istedim bilmiyorum. Ya yazıyorum ama çok boktan oluyo diye siliyorum bişeyleri eksik geliyo hatta tekrar yüzüne bile bakasım gelmiyo. Rehap günlerinde falanım sanırım şu malak modumla sizin de varolan neşenize mıçmamak için blogtan uzak durmak daha iyi bi fikir gibi geldi açıkcası :/
 Ayrıca ben sığ bi insan değilim bunu istiyorum şunu istiyorum >_< da yapmayı sevmem sadece bunlar olsa sanırım hayat daha yaşanılabilir olurdu. Aslında sadece kedi olsun yeter diğerlerini dıddır edin fghyuıo
 İnanın bana manevi olarak da şu an istediğim çok daha önemli şeyler var. Şu sıralar hayatımda çenesiyle beni bol bol güldüren bi şizofrenik ninjam var sağolsun, o da olmasa geberekalmıştım zaten. Ailemin durumu bi ayrı, tanıdığım insanlara sevgimi kaybetmem bi ayrı. Bu biraz önce yazdığım şeyler sadece yaşadığım asap bozukluklarını kafamdan boşaltacak bi araç-
 DURUUUNNN DEPRESYONİK ERGENE BAĞLAMIŞIM DXCFGHUKI
 Allah'ım ya. İki saniye konuyu değiştirmeye gör, hemen lê tribe bağlıyorum anasını satıyım.
 Neyse sevgili kız grubu, benden bu günlük bu kadar mallanma yeter. Gördüğünüz üzere dakka başı ipimi koparıp kendi kendimi depresyona sokuyorum size sağlıklı gelmem yani. O yüzden dondurmanın içinde boğulup güneşte mayışmış kedi moduyla evde gezmeye devam ediyim ben. Anaa dur lan orucum ben  TOT Hay bin bir kıç be bre Sheri niye aklına getirmedin daha önce- oha bi dakka Ninjanın durumuna düştüm o da blogunda bunu demişti fvghjkol SAANA BİZ LEYLAYIZ DEDİM Mİ DEMEDİM Mİ NİNJA?!
 Benim çenem susmaz arkadaş. Ben gidiyor, siz de canınız isterse bunu dinliyor:


 
Kaynak: Ninja'nın Vocaloid Zevki


vee
sdfghjk hala tipini yirim ;3;

17 yorum:

  1. sanırım benim hayattan istediğim tek maddi şey konyada bulabileceğim tadı plastik gibi olmayan adamakıllı bi hazır ramen .w." ah, ve ucuz...
    şu kedi hakkında......ketçapın varmı?
    ya bizim sınıftakiler genelde çizmeye üşendiğimde değil çizdiğimde alay ediyolar o_o daha doğrusu kötü çizdiğimde gözüme gözüme sokuyolar diyim -_- ya öylelerine katlanamıyom! bizde biliyoz iyi olmadığını lan sanane! böyle dedim diye her bi resme "hağğğrika olmuuuuş~" diyenlere bayıldığımı sanma onlara ayrı gıcığım, ki %98'inin yalan olması da ayrı bi mesele... HER NEYSE, kendim hakkında mallanmayı kesmeliyim artık
    hatta yeterince mallanmışım bile... neyse ben yiycek başka kedi bulmaya gidiyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dfgthjuık SEN KONYADA MISIN .A. ?!
      Japon parkına gelen marka dışında başka bi marka gelmiyo Konya'ya, bence malzemeleri alıp kendimiz yapmalıyız u_u
      ya elalem ne der dıddır et abi. resim çizmek insanı acayip rahatlatıyo ben sırf o yüzden yapıyorum yeteneksiz bile olabilirim ama pek umursamıyorum fghjk

      Sil
    2. evet?
      japon parkındakini yedimde abi tadı acayipti ya....rameni değilde tabağı yemiş gibi hissediyodum -_- üstüne annemden azar işittim "lamen lamen diye tutturdun al sana lamen" diye
      lamen evet adsasdsdfjkklşjj

      Sil
    3. Ben o ramenden yiyip de kustum işte -o- dayanılacak gibi değil ya. İğrenç bişey. Artık nerde ramen görsem tıslıyorum o yüzden. Tövbe ettim ben artıkın Capon Parkına U_U

      Sil
    4. ghuj ninjanın ramenden kusması realde bulunan tüm tehlikeli lunapark aletlerine binmesinden kaynaklanıyo aslında fghjn
      oha la konyadan böyle bi canlı çıkması çok şaşırtıcı geldi .A. bizim tarikatımıza katıl küçük cherii~
      ya aslında ben sushilerini de merak ediyorum da içimden bi his o sushilerin çok uzun zamandır orda olduğunu sölüyo... ÇOK UZUN zamandır ._.

      Sil
  2. DAT CAT.(mjhghjhgf)
    Vuu dostum duygularını anlıyorum *0* O Mp3,o kalemler ._. Bir de MP3'ün suda nefes alma ayarı olaydı iyiydi .o. Çünkü ben müzik dinlerken şarkıları mırıldanıyorum,aynı şeyi suda da yaparsam boğulup giderim hani.Onun için dedim hgfdsdfg
    Neyse çenemi kapatıyorum ;w;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. defrgthyujn o yine iyi ben şarkıyı dinlerken sahne şovu halinde konser veriyorum gthyuıkop

      Sil
  3. bende bir kedi hayranı olarak o kediden istiyorum kedileri verin kediler!!!!!! tmm sakinim.ve şu sualtında nefes alabilen mp3 çoh hoşuma gitti ne kadar para sayıyolardır anneme dedim alalım diye annem yıl sonu indirimini bekleyelim dedi(bi mantık doğru kışın denize giren yok)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fghjukıolpş annene bayıldım f.f.f. ve çok şanslısın lan direk ok deyip geçmiş bizimkiler on saat mırın kırın ederler sonra da almazlar =_= git o anneye benim için sarıl yani.
      bi de bunlar çıkalı baya zaman oldu sanırsam çok da yeni bişe değil. ucuzlamışlardır yani şimdiye

      Sil
  4. Benim sınıf hepten psikopat zaten =_= Sınıftaki 10 kızdan 10' una "Sana çoh güzel bi gız çizeyim mi?" diye sorsam bufalo sürüsü gibi üstüme atlarlar o.o Hayır o değil de o resimleri napıyolar çok merak ediyorum o.o Yeteneğini gizli tutmak en iyisi. (yetenek????)
    Bi de ben hayatım boyunca copic marker' lardan almak istemiştim. Hani mangalarda renklendirmek için kullanılan ;m; Ama aldığımda da pok edip bırakırım. Boyamadan nefret ediyorum çünküü ToT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yorum 3 kez silindi artık ağlamak istiyorum TOT
      hakkaten nan istiyolar o kadar da ne işlerine yarıycak bilmiyorum ._. ben aslında hiç sölemeyecektim de yine öğrendiler bi şekilde :| en son birisine çizdiğim resmi ben yaptım diye ortalıkta gezinince yırttım attım o zamandan beri de kimseye çizmeye uğraşmıyorum açıkcası
      uu bak ben o kalemi hiç duymamıştım *-* ya ilk başta baya zorlanırsın ama bi iki defa kullanmayla hemen kolay gelmeye başlar .w.

      Sil
    2. Benimki nasıl bi mallık bilmiyorum ama ben sadece kalemleri seviyorum boyamayı değil ;w;
      Bi de hani biri isteyince resim çiziyosun ya, çizdiğin resmi beğenmeyenler de ayrı bi gıcık. Bi kere birine bi kız çizmiştim, kolundaki artı işaretli bilekliği beğenmedi -,- Neymiş hıristiyan işaretiymiş -,- Lan her artı hıristiyan işareti mi? -o-

      Sil
    3. dfghj o da iyiymiş ne diyim f.f.f.
      ya onlar ayrı bi mal zaten ben orda sana resim çizmek zorunda değilim bile gelmiş bana artislik taslıyosun -.- hayatımda çizebildiğim tek öpüşme resmini bunların burunları neden böyle sorusuyla sinirle yırtmış insanım ben =_=

      Sil
  5. Kedilere özel bir ilgim yoktur ama şu kedi çok tatlıymış cidden. :3 İncik boncukla pek işim olmaz ama olsa Pandoradan alırdım kesin. Suya dayanıklı mp3 ve o kalemlere gelirsek...
    Öncelikle o mp3'ü İSTİYORUUUM!!! *şımarık anaokulu çocuğu çığlığı* Denizin derinliklerinde yüzerken onu dinlediğimi hayal etmek bile beni resmen rahatlatıyor. Hele Hatsune Miku'nun Deep Sea Girl'ünü dinlediğimi düşünüyorum da owo...
    O kalemlerden benim arkadaşımda var. Gerçekten çok hoşlar ve onlarla yazmak çok keyifli. ^_^ (ama arkadaşım onları ders defterlerine yazı yazmak için kullanıyor >.<)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diimii diimii owo bu mp3 ü satan mağazaları derhal araştırmaya başlamalıyız .A.
      oha ciddi misin ._. o kıza elindeki kalemlerin ne kadar değerli bişe olduğunu sölemelisin, onlar sen hiç bişey yapmasan da kendi kendine tonlama yapan kalemler nan TAT

      Sil
  6. Suya dayanıklı kulaklık *O* digerlerini boşver ben sadece o kulaklığı istiyorum -3- kedilerle aram pek yoktur zaten ._.
    O kalemler harbi harika ama çok pahalılar ya, bir ara aldırayım demiştim babam fiyatlarını görünce küfretmişti. O günden beri faber kastellerimle yetiniyorum U_U
    Bende küçükken takı yapıp satıyodum. Dur bı dakka hadi gel bir takı firması açıp pandora dan daha ünlü olalım *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bilmez miyim ben bi celsede on tane birden alınca her dükkandan çıkışımda cüzdanımın içinde şu kovboy filmlerindeki ıssızlığı gösteren saman topları var ya, nahanda onlardan geziyo =_= -acilen ona ne denildiğini bulmam gerek-
      oha valla mı *-* yapalım nan anasını satıyım *A*

      Sil