2 Ağustos 2012 Perşembe

Uyku Sorunu ve Tatil Nefreti Yaşayan Gençlik

 Şu sıralar kimin bloguna baksam bu iki şeyden biri mutlaka o kayıtta oluyo: ''Zaten doğduğumdan beri varolan göz halkalarım iyice morardı'' ve ''Bu güne kadar yaşadığım en berbat yaz tatili''
 Hepimiz aynı dertten müzdaribiz ama neden bu haldeyiz bilen var mı ._. Nolur aranızda herhangi birinin bi fikri varsa direk sölesin yoksa bu evde ters dönmüş böcek gibi tepinmeye devam edicem.
 Oruç tutamıyorum, bi bokluk var benim hormonlarımda. Ramazan'ın ilk günü dışında tutamadım naha şurda iki haftadan fazla oldu artık annem sinir krizine giriyo kansızlıktan gebercem diye. Zaten kansızlığım var bi de bu halde olunca ceset gibi geziyorum ortalıkta. Habire açım ama hiçbişey yemek istemiyorum falan. Arkadaşlarım beni bilir zaten şişman ya da orta kilolu bi insan değilimdir. Omuzlarımın arkasından köprücük kemiklerimin çukuru belli oluyo diye benden korkanlar var bizim sınıfta fghyuj Bi de yemek yememenin de verdiği sonuç olarak habire kilo veriyorum! Vericek kilom kalmadı tartının ibresi inadına sola kaymaya devam ediyo nan ;_; Boyuma göre en az elli kilo olmalıyım ben elliden kırk dokuza, kırk sekize derken nerdeyse kırk altı olucam artık.
 Ayrıca asosyal oldum yani tüm gün tek yaptığım bulunduğum yere deniz yıldızı gibi yapışıp salya akıtmak ve uyumak. Konya'ya yağmur yağmış, uyumaktan yağmuru bile göremedim. Ninja bana fırtına oldu kızım o_o yaptı iyice sinirim bozuldu tabii benim. Yağmur kokusunu kaçırdım ;O; Belki o beni iyi ederdi.
 Şu sıralar tek eğlencem Ninjayla yediğimiz saçma haltlar. En son yazısını okursanız ne demek istediğimi anlarsınız. Bana sanalda aşk ilanı yapıcak kadar kafayı buldu o da garibim.
 İşte bu derece gereksiz bi insan oldum artık sevgili falafel sandviçlerim. Öğlen üçte yatıp sabah ikide uyanıyorum millet akşam yemeğinde benim dedikodumu yapıyo bu kız geberdi bence diye. Herhangi bi meşkalem yok uyanık olduğum zamanlarda aç olmama rağmen yemek yemek istemiyorum >_< diye tepinip televizyon karşısında halsizlikten arada içimin geçmesi dışında hiç bi şey yapmıyorum. Ninjayla konuşup cozutuyorum ve onun cosplay hayallerini dinleyip evden çıkamayan biz iki asosyalin bunu nası yapıcağını sormaya bile uğraşmıyorum.
 Çok mutsuzum çok halsizim çok somurtkanım ve çok ergenim. Nutella <3 de yaparsam depresif ergenden tiki ergene mertebe atlıyabilirim. Hayatım tamamen benim istemediğim ama kontrol etmeye bile mecalimin olmadığı bi düzende ilerliyo ve ben hakkaten netcem bilmiyorum.
 Deprosyona girmiş bi asosyalin hayat hikayesini dinlediniz. Onun yapamadığını yapın ve zamanınıza ve tatilinize sahip çıkın.

13 yorum:

  1. Oğlum bak sen yine iyisin. Ben her gün felsefeye küfredip felsefe yapıyorum yine. AH, zavallı blogum, AH, benim hazin öyküm... (o korkunç şiir hala kafasına kazınmış durumda)
    ~_~
    Naa nı naaaa na nı naaaa~~
    I forgot the lyrics. sadflkj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dfghj sağolasın aybalam her zaman ki gibi iyi geldin ;w;

      Sil
  2. Galiba son yazımı okumuşsun. Valla sanırım hepimiz radyasyon yüzünden yavaş yavaş eriyoruz, benim fikrim budur. Aynen senin gibiyim (sadece çok kilo vermedim -_-) evde ölü gibi geziyor, beş dakikada bir uyuya kalıp salya akıtıyor ve evden hiç çıkmıyorum. Resmen yerlerde sürünüyorum hatta.
    Not: Arka planını acayip kıskandım. Sende mi Madness Returns oynuyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, bilgisayar başında mayalana mayalana radyasyondan sonbahara kadar yaşarsak iyidir.
      aramıza hoş geldin dostum u_u
      notun notu: ayyh sağol o3o ninja yaptı *götü kalktı*
      hııhıı oynamaya teşebbüs ettiğim en güzel oyundu owo

      Sil
  3. Salgın bir hastalık bu bence. Yoksa hepimizin yaz tatilinde sıkılması görülür bir şey değil.
    Bende ölüyorum, geberiyorum su günlerde. Tek iyi yani uyku düzenimin ilk defa adam gibi olması o.o saat onda kalk, on ikide yat o.o bende diyorum acaba icime bir şey mı girdi bu kadar harika bir uyku düzenim var *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wedrfg köy havası iyi geldi heralde :D

      Sil
    2. hatırlatmasana olm -________-

      Sil
    3. g-g-go-gomenne .w.''
      ya ama orda da doğa ormanlık alan falan vardır kafa dinlersin en azından. bak ben bu akşam sınıf iftarına gitmek zorundayım hepsi de ayy kankican yhaa <3~ yapan embesil insanlar. senin yerinde olmayı tercih ederdim açıkcası :|

      Sil
  4. Bence bu Ameriga' nın oyunu olmalı -.- Ben hiç yaz tatilinde bu kadar sıkıldığımı, terlediğimi ve uyku düzensizliği çektiğimi hatırlamıyorum TmT Ahanda Ağustos'a girdik okullar başlıycak, sonra herkes de " Yaz tatilini özledim :s:S:S" havalarına geçecek -.- Ben de dahil o_o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, evet kesinlikle Ameriga'nın oyunu U_U katılıyorum.
      Ya da kıyamet kopacak -o-
      Ama 2012 de kopmaz kopacağı varsa bile. Asker arkadaşım o benim, benim gibi o da sevmez eski uygarlıkları, mayaları, aztekleri... Peh...

      Sil
    2. Kıyamet-sama ben öldükten sonra kopsun .o. Kıyamet gününü yaşamak istemiyorum maya abiler ToT

      Sil
    3. kıyamet-sama mı ._. yeni uyandım ve şu an ekrana bön bön bakıyorum. yane-chan, bence ona kıyamet-sama demek iyi bi fikir değil ._.''

      Sil
    4. fgkjagfasd ben de böyle bi insanım işte .__. gdfsg

      Sil