17 Temmuz 2012 Salı

Gönderdiğiniz Her Mesaj 5 TL Bağış Yapmanızı Sağlayacaktır U_U

 wedrftghyujıkol hayır blogumu face reklamları ele geçirmedi. Bu... acil.. hassas... rtyuıo tamam susuyorum direk açıklayıp geçicem daha fazla kızcağızla dalga geçmeye gerek yok.
 Bu yazı Unozonun mimlemesi üzerine olacaktı ( hala ne anlatıcam bilmiyorum ;_; ) ama benim bi arkadaşım var. Adı nayt. Hayır gerçek adı değil =o= Bu kızcağız blogunu güzelleştirmek amaçlı şablon indirmiş. Amma velakinki bu şablon... nası desem koymuş biraz ona. Aslında bloguna. Blog kendi kendini sürümlemiş mi napmışsa artık, ona atılan yorumlara elveda, hiçbiri gözükmüyor. Ve daha türlü sorunu var. Kısaca şablon blogunun içine etmiş, en kibar (wth?!) haliyle u_u
 Bu yüzden sevgili cherilerim, ve onun blogunda olup beni okumayan sevgili vatandaşlar, ona yardım amaçlı bu kayıta yorum yazın u_u Benim oldukça fazla dallanıp budaklanmaya dayalı planıma göre kızcağızın blogundaki son yazıyı okuduysanız selenenin blogundaki son kayıt yazısını okudum demeniz yeterli. Şu anda acayip zor durumda ve attığınız her mesaj 5 TL olarak- derftyuı bunu yapmaktan vazgeçmeliyim ama çok zevkli ertyhuıko ve hayır 5 TL niz kıza gitmiycek dert etmeyin.
 Sonuç olarak o sizin yorumlarınızı kendi blogunda göremiyo, o yüzden ona demek istediğiniz her şeyi lütfen bu kaydın altına yorum olarak yazın, ben elçi olucam ve bilirsiniz, elçiye zeval olmaz u_u
 Hepiniz mıncırıldınız sevgili cheriler o3o
          -Bayan Zor Durum Kurtarıcısı -w- *havalandı ve kıçı kalktı*

4 yorum:

  1. Bana şifreyi şunu bunu verin ben düzeltirim. Yani umarım. Bu arada yarın gelmiycem, evden çıkmak istemiyorum, onu geç evden çıkıp başka bir eve tıkışmayı hiç istemiyorum. Ayrıca sms'im yok.
    Not: Guitar Hero oynamak da istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam baktık bi halt beceremedik sana ulaşırız aga. yani umarım =_= çok zor ulaşılan bi insansın biliyon dem =A=

      Sil
  2. Bende blogger cahiliyim o yüzden kesin birşey söyleyemem ama bence yorum bölümü düzelene kadar sablonunu değiştirsin, tabi bloggerin kendi sablonlarını kullanarak o.o belki kullandığı sablonda sorun vardır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığı sitede zaten yüklenirken blogunuz değişebilir vıdı zıdı etmiş de bizim sevgili nayt peh tınlamamış. dün dediğini yaptık hala aynı durumda. İnş. yarın gittiğimde halledebiliriz :/

      Sil