17 Temmuz 2012 Salı

Aleiye Sentır Ruum… Şoping?

 Merhaba benim küçük falafel sandviçlerim o3o Uzun zamandır ortada gözükmediğim için öldü sanırım bu ._. oh oh iyi o burda yokken haydin hobaaa –w- moduna girmiş olabilirsiniz ama üzgünüm geri geldim uwu Açıkcası hiç de geri dönesim yoktu. Çünkü Konya’daki hayatımı bi gram sevmiyorum abicim. Bkz. Yılların Eskitemediği Yatağım ve Laptobumla Tatil adlı kitap. Yakında sheri tarafından piyasaya çıkacak.
 Tatilim de o kadar ahım şahım geçtiğinden değil, diyorum ya Konya’yı sevmiyorum ben. Zaten ilk hafta Göksu denen zibidinin peşinden koşmakla geçti. Ya da sürüklenmek de diyebilirim =_=
 Yengemi severim. Çocukları da severim… ne zaman ki çeneleri açılır ve aaa yaşıyoz nan biz hadi biz yaşarken milletin de hayatına zıçalım evresine gelirler, nahan işte o zaman bir tanesinin bile yüzüne bakmam. Buna biricik dayımın zıvanadan çıkmış çocuğu da dahil.
 Ben o çocuğu eğlemek zorunda değilim. O çocuğun odama girmesini de odamı kilitleyerek halletmek istemiyorum. Ama sorun şu ki benim yanımdan ayrıldığı bi an yok ki lan!
 Gerçekten inanılmaz bi nefret var içimde. Şimdi diyceksiniz bana o daha üç yaşında sen küçükken çok mu usluydun? Kesinlikle evet u_u Ben kendi yediğim haltı yapan birine kızmam, kızamam da zaten. Ama inanılmaz bi şekilde çocukken fazla usluymuşum ben. Bunun da nedeni çevremdeki yaşı bana en yakın kişinin annem olmasıydı =_= ve annem 27 yaşındaydı. Düşünün artık.
 Anneannemle onun gezmelerine gider nasılsınız Nesibe teyzeciğim ^w^ yaparmışım nan. Küçük hanımefendiymişim yani o_o kendimi o şekilde hayal edemiyorum ;A; zaten tam bi toparlakmışım, öyle olunca yerimden bile hareket edemez ve emeklemek yerine varil gibi yuvarlanırmışım derfgthyıopş ben bi dahiyim –w-‘’
 Kısaca benim bebekliğim her zaman hanımefendi olmakla geçmiş abi. Şu an sınıfa 23 kutu pizza çıkartabilmek için müdür yardımcısına türlü şaklabanlıklar yapan kız olsam da bi zamanlar… bi zamanlar saygın biriydim  =A=’’
 İşte o yüzden şimdiden ben z. Yle evlenicem diyip senin kafana tüküriyim lafının küfür olduğunu bilmeden milletin içinde söyleyen kuzenime inanılmaz deliriyorum haliyle =_= Ben küçükken oyuncaklarıma zarar verenleri döver ve sen kötü bi çocuksun u^u yaparmışım… kuzenimse ona alınan dergileri yırtıp istediğini aldırmak için markette ağlıyo… eee hani. HAAAANİ HANİ.
 İlk haftam öyle saçma sapan bi şekilde geçti yani. Bol bol denizde cıbıldanmak ve yengemin çocuğuna bakıcılık yaptığım için bana para saçması da gayet iyiydi bu arada –w- (seni seviyorum yeni bilekliğim o3o)
 Kendi hikayeceğizimi yazamadım tabi bu sürede =A= unoza samanınkini de bugün kıçımın içine bi fişek takmamla okumaya başlıycam. Bu arada kızcağızın hikaye tanıtımı bana çok pis koydu be abi. Ben daha yazamadım hatun 6. bölümü mü de geçmişti en son bloguna baktığımda ;_; hee aklıma gelmişken ben bi bloen çizdim o tanıtımı okuduktan hemen sonra =_= bence pek alakası yok da bi ara bi yol bulup göstermem lazım sana onu yivrum. İlk fan resmin olcek çünkü OWO yani sanırım ._.’’
 İkinci haftanın başında annemin gelmesiyle tüm hayallerim de öldü zaten. Ergenlikten midir nedir, annemle anlaşamıyorum. Ama öyle böyle değil nan her gün kavga ediyoruz yani mutlaka bişey oluyo. Bana göre sadece karakterlerimiz inanılmaz derecede birbirine zıt.
 Nedeni her ne bilmiyorum ama yazlıkta hangi nineceğiz anneni özledin mi ^_^ yapsa dışımdan evet ^_^ içimdense hayıııırrrr =_= yapıyodum. O yüzden mümkün oldukça aramızda kmler bırakmak daha hoş geliyodu bana.
 Sonuç: Yazamadım. Yiiine. Bazen sadece Alanya’da kalmak istiyorum. İlçenin öyle bi kesimindeyiz ki insan orda yaşadıkça dünyanın keşfetmediği bi adada olduğunu ya da zamanın durduğunu zannediyo. Kesinlikle asıl amacı huzur vermek olan bi yerde iki hafta boyunca huzursuz kalmayı becerebilen tek insanın ben olması… çok acı bea.
 Alanya günlerim işte böyleydi. Her gün denize girip parmakların su toplamaktan kırışıncaya kadar cıbıldamak, akşama kadar anneanne yemekleri tıkınıp zevkten dört köşe olmak, okey turnuvalarının ciddiyeti içinde herkesin birbirine düşman olması ( asdfghjk ciddiyim biz okey oynarken birbirimize düşman kesiliriz. İnanılmaz komik oluyo nan. Beş dakika önce ıstakayı kafasına geçirdiğin adama sarılıyo oluyosun xD ( iks de ergenliğine geri dönüş uuvv ) ) ve insanlardan uzak kalmaya çalışmak için mutfağa kapanıp salata yapmak… artık bi salata uzmanıyım cherilerim u_u
 Ailenle tatil yapmanın tek bi iyi şeyi var sanırım: AİLENİN GEÇMİŞ ANILARIII OWO anneannem, büyükbabam, dayım ve annem… evlerinde bi sincap, keklik, tavşan, tavuk/civciv ve kanarya beslemişler. Ve bi apartman dairesinde. Edrfgthyıkolıkujhy SİNCABA TASMA TAKIP EVDE GEZDİRİYOLARMIŞ DERFGTHYIKOLPŞ BU İNSANLAR BENİM AİLEM OLAMAZ!
 Kekliklerinin adı da generalmiş derfgthyıolpş hatırladıkça yarılıyorum nan. O kadar saçma şeyler var ki daha. Dayımın balkona kafasını sıkıştırması. Ve yedinci katta oturuyolar düşünsene vücudunun yarısı aşağıdan sarkıyo dfgh dayımın temmuzun ortasında yünlü kaban giymesi ve onun fermuarının bozulması dserfgthyıkolpşpol
 ;W; ailemi seviyorum nan.
  Son akşam annemle ben Antalya’ya gittik. Tee birinci sınıftan beri annelerimiz de biz de çok iyi anlaşırız İ. Yle. 7. sınıftayken  Antalya’ya taşındılar ama habire birbirimize yatıya gitmekten pek de ayrılmış gibi değiliz ^_^ Neysem işte bi gün kaldık ama var ya… nasıl bi günse sen giiit Antalya’ya aşık ol ;A; Annesi bize Antalya turu yaptırdı ama annah nan. Bi terra city var orda. OOOHAA. O NE MUHTEŞEM YER ÖYLE TWT

 Mağazaları geziyorum ama çöpçü balığı gibi yapışıyorum o vitrinlere. Her vitrinde de %50 indirimi görünce Allah dedim. Her yerde indirim, beni sevdim yirim o3o ( kafa bulmasıyla gelen kafiye ) İçeri girdim tabi ben sarhoş sarhoş. Ona saldır buna saldır deeerkeeen- 60 lira? Yuhunuz. Öhünüz. Çüşünüz. Abim indirimli hali 60 düşün artık. Bi de indirimde olmasa ne bok yiycek bu insanlar? Bi tshirte 120 lira verilir mi nan! Ben gider o paraya kendimi satın alırım hani. –bunu nası yapıcağıma dair en ufak bi fikrim yok-
 Böyle yemin ediyorum on tane mağaza gezdik. Gerçi iç çamaşırları mağazasına da soktum kızcağızı. Amaç ne? Sadece fantezi. Gerizekalılık. 11 oldu yani o yüzden.
 İşte bula bula iki parça malla çıktım ordan. Yok çünkü yok benim cebimdeki kırk liraya gider top küpe alırsın o derece pahalı bi yer. Her marka var her bi lanet marka var biri bile ucuz değil anasını satıyım. O kırk liranın da otuzu kıyafete onu da depresyonla doğan tatlı ihtiyacıma getti zaten.
 Ordan çıktık gitar heroya gettik. Nerde olursam oluyum bu ihtiyaç gitmiyo be içimden ;A; Hayatımda gördüğüm eeeenn lüüküüs kafeydi. Ne yani alt tarafı playstation kafesi abim neyine milyon dolar harcadın ne gerek vardı o bardaklardaki kokteylere TOT yalnız o neon bardaklar bi içimde kaldı ki sormayın çooğ gözellerdi neaan TOT
 Ordan da çıktık ben  kahpe Konya modunda geziyorum artık. Beni starbucksa götürdüler… işte o an. Her şey bitti. Oturup ağlayacaktım. Starbucksla ilgili bilinmesi gereken dört şey:
1. Konya’da starbucks yok ;_; öyle bi koydu öyle bi koydu ki bana ;-; Starbucks bardağımı aldım getirdim zaten bakıp bakıp efkarlanıyorum şimdi. 2. Çoğğğ lezzetli .A. ama Antalya’daki her bi lanet şey gibi inanılmaz pahalı. Ve bildiğin kapitalizm oluyo. 3. starbucks taki çalışanlar beni sevmiyo. Yani ben yeni geldim cahilim napam abi ;_; niye pipetler nerde .w. dediğim için bana seni paçoz bakışı atıyosun, di mi? Hayır var ya aynı bakışı tam sekiz görevliden gördüm nan fdgthyj iki şubesine gittim Antalya’da, ikisinde de beni böyle ezdiler TOT 4. falafel kelimesini asla Fransızca aksanı eklemeden söleyemiyorum. AMACIM NE BENİM? Yalnız çoğ gözeldi .A. sabahtan beri benim falafel sandviçlerim diye ötmemin nedeni de bu işte.
 İiiiiişşte böyle. Zevkliydi, saçmaydı ama iyi geldi. Az çok mutlu bi tatil geçirdim, hikaye yazamamamın dışında =_= Ki tahminen yazamıycam da başıma travmatik bişe geldi önümüzdeki yazılarda şettirezeim sevgili cheriler.
 Yazmam gereken tonla olay vardı bundan çok eminim. Ama heeer zamanki gibi yine hepsini unuttum =_=
 Öpüldünüz ve mıncırıldınız o3o
 Not: Başlığı okuyunca anlatmam gereken asıl meseleyi unutmuşum onu hatırladım sdfghj Biz bi gün, yengem anneannem ve ben olaraktan Alanya'daki a101 i keşfetmeye gittik. Heeem de sanayinin içinden geçerek. Şimdi bi ton rus karı geçmiş bi bölge olarak erkeklerin biz paçozlara bakma ihtimali yoktur falan diye düşünmüştük ama erkek milleti abicim, yine kıçıma gözlerini diktiler yani.
Neyse işte tam giricez, taaam hani. Ordan '' Bakar mısınıız? '' diye bi ses geldi. Aslında İngilizce de çevirdim ben size zahmet olmasın diye u_u Neysem adamcağız bi iki defa daha tekrarlamasa hiç birimizin kıçını döneceği yok ama derfghj Neden? ÇÜNKÜ İNGİLİZCE BİLMİYORUZ NAN!

Arkamızı süklüm püklüm döndük ki bi sarışın herif arkasında da fake sarışın bi kezbanla burun buruna geldik. Motor da altlarında, havalı havalı tatile gelmişler bizim memlekete. Sorun şu, onlar yollarını bizse dilimizi kaybetmişiz =_=
Anneannem hemen orda ilginç el hareketleri yapmaya başladı ben bilmiyorum tarzında ertyuıdfghj ona gülemiyorum çünkü bana kal geldi. Bildiğin beynim beni terketti ama. Böyle embesil gibi ağzım yarı açık bön bön bakıyorum insanlara. Yengemse ter içinde hazırlık yıllarında yeterince çalışmadığı için içinden küfrediyomuş o an dfgh
Neden bilmiyorum ama benim dilimi bilmeyen insanların yanında bi ter döküyorum ki oracıkta yapay göl oluşturuyorum çevremde. İnanılmaz bi bocalama, kekelemeler... abim napan sen ya? Bi daha ömr-ü hayatında görmiyceğin bi turist. Hatırlamıycak bile seni ne bu gerizekalılık? Ama yok işte. Malak sheri laftan anlar mı? Anlaamaaz. O yüzden bön bön bakmaya devam eder.
Adamcağız da gayet masum ve iyimser ha. Böyle gülümseye gülümseye '' Aleiye Sentır Ruum… Ihmm amm... Şoping? '' yaptı. Ben orda bir yarıl. Ama hayatımın gülme krizini yaşadım. Neye gülüyorum? Hiç bi fikrim yok! Ama o aleiye yi duyduğum anda kahrolmuştum zaten. Aleiye.. Alanya? Aleiye dfghjk hala gülüyorum nan. Bkz. naytın gittiği oteldeki adamın mantıyı manttiii diye katletmesi. Zavallı nayt.
Anneannem beni kolumdan tuttuğu gibi markete sürükledi. E haklı kadın, adamları sorup soracaklarına pişman ettim sdfgh Yengemse baktı baktı.. en sonunda ağzından bi left çıktı ama.. hani sanarsın dünya üzerinde olmayan bi madde buldu da hönk ._. yaptı. Öyle bi tip dxcfgh Adamcağızlar da tenks diyip bastılar gaza, fake kezban da arkasına dönüp uzuun uzun gülüp duran mala -kimki o?- baktı. Yani ailecek bi dil özürlüyüz cheriler.
Bana en çok koyan 9 yıllık hatta anasıfını da eklersen 10 yıllık ingilizce geçmişimin bi halta yarayamaması. Sadece hönk diyip kaldım nan. Yengeme de koyan adamlara önemli değil diyememesiymiş dfghjk BEN NAPIYIM NAN HİÇBİŞE ÇIKMADI AĞZIMDAN!!
İşşşte öyle. Haydin tekrar hoşçakalın o3o''

6 yorum:

  1. O degilde ne kadar kac gundur biseler gondermeni bekliyor olsam da ahan suraya yaziyorum,bidaha asla telefondan blog okumiycam ._. Oldum lan yemin ediyorum okuyana kadar XAX Aleiye ne lan sjsjsj benim adam mantiyi daha iyi kavramisti f.f.f bence siz alanyaya yine giderrsiniz ya-dicem.ne zaman tasiniyosunuz siz =_=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonla internete girmek çok işkencesel ne o öle götüm kadar ekranda yazı mı okunur =A=
      aleeiiinniiye yaptı aslında ;_; çok korkunçtu da ben sadeleştirdim
      no idea ._. MUTFAK TEZGAHLARI SEÇİP DURUYORUZ NAN

      Sil
  2. Olmaz olsun böyle adalet ;A; senin Antalya'da oldugun sırada ben Kütahya da olayım ;A; Fnjdjdjgfja Eee güzel miydi memleketim -w- bide siz niye terra citye gittiniz abicim orayı pek sevmiyorum ben yaee .-. (bkz. İlk gittiğinde asırı kalabalık olduğu için hiçbir halta bakamada geri dönmesi) Özdilek e gitmeliydiniz siz anacım orası terraya bin basar U_U dhdjsnfbdk bide sen anlattın ya simdi ne bicim özledim Antalyayi bilemezsin ;__; Bu arada "ay kent biliiv yu U_U" o kadar tatil yapıtında niye başlamadın hala hikayeye? >A< Olm ben ne zamandan beri bekliyorum bu yazcak bişiler diye >_< Elini çabuk tut! Onegai shimaz!! T.T
    Not: Bloen resmi? Dhjsjdjfjshjdfjsak aym so happpii neeow !!! ;W; hemen görmek istiyorum hemen hemen hemen>w< (götü kalktı kalkacak) Arigatouğ! >\\q\\<
    (telefondan yorum yazmak berbat bisi hani o.o canım çıktı la şu yorumu yazıcam diye ;o;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğgözeldi nan üniversiteye gelmeyi planlıyorum ben owo sakın bi yere ayrılmaa teyam mı u_u
      arkadaşımın evine yakındı :/ la hem kalabalıktı, hem yandaki kaykaycı mekanı denen yerdeki apaçiler sarktı, hemde pahalıydı. ÇOK PAHALIYDI TOT babamın petrolü olsa anca öyle alışveriş yaparım ben ordan ;_;
      ya özür dilerim hepsi kuzenimin suçu TOT (çaktırma ben de pis üşendim
      biliyorum naytta tel.den yorum yazmaya lanet okuyo bi de onun galaxy si var dsergthyık
      ya şuanda hala bi minibook kullanıyorum, kamerası yok TOT ama yarın nayta gidicem onun kamerası/taratıcısı bi haltları vardır. sana ordan gösterzem söz ;A;

      Sil
  3. Ben küçükken ibneymişim. ( Yoruma nasıl başlanılır vol 32417236487236) Yani cidden. Başkalarının yanında uslu puslu konuşmaya korkan saftirikken, eve gidince ibneliğin anasını ağlatırmışım.
    Ben İstanbul' un, Allah' ın bile unuttuğu Beylikdüzü semtinden kıçımı kaldıramıyorum. bendeki kıç hiçkimsede kolay kolay bulunmaz haa O.O Sandalye ve klozet dışında benim sevgili kıçım hiç kimseyle uğraşamaz U_U Öyle de nazlı bir kıçtır benimkisi U_U Ama sanırım biz aynı kıçın ergenleriyiz. Hala hikayeyi yazmamışsın yavrucuğum (Diyene bak peh) Merak ediyorum o değil de. Neyse. yine saçma ve ergence bir yorum yazdım görüşürük .m.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wsefdghjkljhgtredfrgthyıkol harikasın resmen yarıldım nan f.f.f.
      seninde mi vaaarğğ ;A; ABİ NOLURSUN GİT BENİM YERİME DE YAZ yalnız aynı kıçın ergeniysek... sanırım ikimizin de umudu yok u_u

      Sil