2 Temmuz 2012 Pazartesi

bebelerle tatile giden zihniyet

 goniçiva mina-san =_=
 şu an tatilim o kadar da umutsuz geçiyo sayılmaz internetim var en azından .w. tabii her şey iyi hoş da biri dört yaşındaki kuzenimi tepemden alırsa çok sevineceğim -.-
 burası habire esiyo o yüzden sıcaaak .A. yaparak yerlerde sürünmeme gerek yok
alanyanın habire esen tek yeri burası sanırım ._. neehehehhe kıskançlıktan çatlayın emi =w=
 tabi bende sizi pek çok şey yüzünden kıskanıyorum o ayrı mesele. mesela laptobum satıldı tam tamına kıçımın en ve çaplarında bi minibook verdiler. ve işin acı gerçeği benim kıçım maalesef o kadar da büyük değil. fındık kadar bişey diye tarif edilebilir =_= kıçımın büyük olmasını istediğimden değil ama kıçın kadar laptobun olucak deselerdi elimden geldiğince büyük bi kıçım olmasını isterdim ki şuanki durum böyle =_= neeeyse.
 onun dışında internet acayip yavaş ve sonuç olaraktan anime izlemem imkansızlaşıyo. neyseki iki günde ergo proxynin tüm bölümlerini bitirdim ^w^ yarın da size onu şettiricem bayanlar.
 ha bi de kuzen olayım var. aslında her zaman değil ama bazen gerçekten çok çocuklaşıyo diycem ama o çocuk =_= anlaşabildiğim tek çocuğun sekiz yaşındaki arkadaşımın kardeşi olmasının bi nedeni var: çünkü benimle arasında en az yaş farkı olan çocuk ;A; ne kadar ileri yaşlı o kadar iyi felsefem var benim. tabii doksan yaşındaki insanla konuşmaya uğraşmıyorum bile –o- işin tuhafı anneannemin yetmişlik arkadaşlarıyla konuşmak kendi yaşımdakilerle konuşmaktan daha kolay ._. yani tanışma kısmı. yakın arkadaşlarımla herhangi bi anlaşma sorunu yaşamıyorum çünkü onlar da benim kadar anormal –w- bkz. sherinin biricik cherileri nayt ve ninja
 işte öyle sevgili yedi kişilik cheri grubum. dünden beri alanyadayım ve uyku düzenimi inanılmaz derecede düzeltmemin dışında göksu dışında dolu dolu bi tatil geçirmeyi planlıyorum .w.’’ göksuyu başımdan atarsam hikayemi de yazabilirim umarım :I
 hepinizi mıncırdım *3*
 -bayan sevgi sapığı

2 yorum:

  1. o göksuyu hemen başından at ve hikayeye başla, dude -)x(-
    işin aslı ben hep bir nootbukumun olmasını istemişimdir -w- öyle kıç kadar bir şey çooooğğğk tatlııııığğğğ~~(minik şeylere karşı büyüüüüüğk bir zaafım var(zaafımın olmadığı tek bir şey bile yok aslında o.o))
    bu ergo proxy güzel mi la? bende başlamayı düşünüyorum çünkü .w.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teyam *-*
      dşkslk ya benim de küçük şeylere ilgim vardı hatta sevindiydim de ama o minicik şeyin bir klavyesi var... abi avcum kadar şey. ben zaten klavyede yazı yazmayı beceremeyen bi malım bi de mikroskobik seviyeden biraz daha büyük bişeyde yazınca fıttırıyorum artık o^o
      ergo proxy benim çoh hoşuma getti şahsen owo habire karakterlere sövdüm yalnız real napıyon sen kızım öp şu oğlanı aşkının vıçkını çıkarttın seni pis kaltak diye diye hemde f.f.f. ya tanıtımını yapıcam da bu aletle bloga resim yükleyince tümden geberiyo kendi kendine o_o yoksa çoktan yaptıydım tanıtımını. tek eksiği ortam güya teknolojik de nerdeyde o dokunmatik ekran havası yok ortalıkta izleyince anlarsın. onun dışında çok güzel bence *w*
      ve çenem düşer.

      Sil