18 Temmuz 2012 Çarşamba

Biri Bizi Mimliyor =_=

Bir Unazo Prodıkşınla karşınızdayız. Hayatımda yaptığım en ilginç ve en ter döktürücü şeylerden biri olacak bence =A=
 Bilmeyenler için: Unazo Sama tarafından mimlendim taam mı? *l’e ergenlik atarı*

1. Hem adım hem de soyadım fake gibi duruyor TOT Ördek Kuyrukiçi gibi edrftghyuı hani bu kadar anlamsız bi görüntüsü var birleşince. İnternetten yeni tanıştığım pek çok insan da ismin ve adın gerçek mi diye sordu… öldürün beni.
2. Et bebekler.. küçüklüğümden beri korktum onlardan TOT Barbielerden değil ama şu canlı bebek gibi duran büyükler var ya. Hay Allah’ım zekama tükürem, bi de uyurken tam yüzüme bakarlardı. Oyuncaklarımın hepsini dizmiştim ama hayatımın hatasıymış meğersem =_= Ben nayt gibi bi film izleyip de etkilenmedim. Nasıl olduysa doğuştan gelen bi travmam vardı =_=
3. Gözümün önünde cinayet işlensin hiç tırsmam. Kandır vahşettir ı ıhh hiçbirinden etkilenmiyorum. Ama gidip ne kadar Cinli Şeytanlı şey varsa altıma zıçıyorum. Şu ay vant tu pıley a geym diyen mal herife gülerken paranormal activity gibi bi saçmalık yüzünden altı ay babamla birlikte gittim odama düşünün hani. Ve öyle bi mallık olamaz, sen korkudan altına zıç, sonra git şeytan çıkarma ayinini araştır. Hayır sadece kendim etkilensem yine iyi. Gidip nayta da anlatıyorum kızcağız gecenin bi vakti uyuyamıyo bana da küfredip duruyo tabi.

eedrfgthyujık yıllardır ne zaman açsam gülüyorum



4. Şu okuduklarınıza bakarak normal fobilere sahip olmadığımı anlamışsınızdır bence =_= Ama daha beteri de var. Böcek gören kızlar çığlık atar, hele yılanı ömrü hayatında görmeyen çoğu kişinin de fobisidir yılan. Bense böcekleri parmağımla fiske vurup pencereye yapıştıran, arıya tokat atan ve yılan belgeseli izlerken ovv yhee meen harika yuttun diyen bi evladım. Ama kimsenin korkmadığı ve güya çok  sevimli olan bi canlıdan ölümüne tırsıyorum. İpucu: İstanbul’da her yerdeler ve parklarda insanlar onu besliyo ;_; korkunç kırmızı gözleri ve iğrenç bi guguklaması var TOT
Evveeeet o bi güvercin. Açıkcası kuşların her türünden korkuyorum hatta yolda gördüğüm kargaya bi çığlık atıp kaçmışım ki caddenin öbür ucundaki insan dönüp bakmış kimi bıçakladılar diye =_= Korkmadığım tek kuş serçe sanırım ;_; Onun dışında ne kadar kuş varsa canları cehenneme. İğrençsiniz ve korkunçsunuz sizi paçozlar ;^;
*rezil edici dipnot: küçükken evdeki kanaryanın kafesine kedi resmi yapıştırırmışım korksun diye. =_= bunu okumadınız tamam mı?*
5. Fobiler bu kadar. Şimdi nefret ettiklerime geçiş yapıyorum u_u Çok iç açıcı bi insanım biliyorum f.f.f.
Özentiler >_< Benim çizimlerimi ben çizdim diye ileri gidicek kadar bana özenenen peacler tanıyorum. Hepsinin de yüzünü tırmaladım ve mutluyum u_u Annem kopyalar asıllarını yaşatır diyo ama yok abi yok dayanamıyorum. Onu ben mi yaptım? Evet. O zaman kimse üstüne falan konamaz onun. Davranışlarımı bile taklit edenler vardı 8. sınıfta. HAYIR ÖZENİLECEK BİŞEYİM OLSA NEYSE O DA YOK Kİ NAN!
6. Popüler olmak için bakireliğini bile kaybetti bi kız. İşte sırf adı sanı duyulsun diye bu kadar gerizekalılaşmayı anlayamıyorum ben. Bu insanlardan da nefret ediyorum haliyle.
7. Kendini beğenmişler. Neyseki hiç bi zaman kendini beğenmiş bi mal olmadım hatta birisi güzel çizmişsin dese yok nan çok kötü derim her zaman. Çünkü ahaha evet –w- yapmak bana fazla gibi geliyo. Saçma bi düşünce ama yapamıyorum aga napam.
8. Fazla hırslı insanlar. Her zaman hayatımın içine ettiler hiç biriyle anlaşamadım o yüzden bana göre hırsın fazlası asla istenilmemesi gereken bişey.
9. Ağzı yüzü parçalanması gerekenler de bu kadardı. Ha bi de recep tayipten nefret ediyorum u_u
10. Sanatın her dalına bayılan biriyimdir. Eğer felsefe de sayılıyosa onu bu işin dışında tutun lütfen =o= ( hala amacı ne anlayamadığım bişeydir ) Anime ve chibi stili çalışıyorum efenim u_u üstümden purofeşınıllık akıyo yalnız dfghjk onun dışında tablo yapmayı da severim, akrilik boya en iyisi çünkü yağlı boyada tiner kullanman lazım. O tablo ne zaman bitti, ben de o zamana kadar tinerci keşin teki olurum valla dsfghjk
11. Şarkı sölemeyi de dinlemeyi de çok severim. Ses yeteneğim en azından insan içinde söleyebilicek kadar iyi şükürler olsun .A. Yalnız bi sorunum var, kalın notalar çıkmıyo benden TOT Hani herkes tiz notaları sölerken geberir ya, bende kalın notaları sölerken geberiyorum. Tizlerse gayet düzgün bişekilde çıkıyo ._. mesela inanılmaz bi şekilde evanescence söleyebilirim. Ama bi sanatçıyla birlikte sölerken sesimi ona uyduruyorum o yüzden de her şey zıçıp kalıyo =_=
12. Bi zamanlar inanılmaz bi hayal gücüm vardı. Kendimle övünmek gibi olmasın ama Nayta yazdığım randomlarım çok güzelmiş nan. Harika benzetmeler falan yapmışım. O zamanlarda yazsaydım hikayemi hakkaten güzel bişey olurdu. Ama yazar kafası modunu kaybettim ben ;_; o yüzden eski yazdıklarım kadar güzel gelmiyo bana.
13. Sporun herhangi bi dalına dair yeteneğim yok. Toptan çığlık atarak kaçıyorum =_= Bunu da duymadınız.
14. Erkeklere dair çok berbat bi geçmişim var, şu sıralar hepsi benden ırak olsun modunda takılıyorum. Mümkünse baayaa baya ırak olsunlar. Herhangi biriyle çıktığımdan değil. Olay akışı karışık biraz ben size anlatırım bi ara =_=

15. Dansetmeyi severim. Ve bu konuda fazla cüretkar olduğum için sınıftaki kızlar çek o kıçını gözümüzün dibinden diyerek uyarıyolar beni, sağolsunlar.
16. Çello ve yan flüt çalmak istiyorum ;w;
17. Sherlock Holmes dfgthjklşpolıuytrfgthyıkolpş
18. Sakarlık yaparsam genelde sonu yaralanmaya çıkar Bkz. Sherinin Sağ bacağındaki yanık, Sağ gözündeki çıta girme izi (haritaların altında bulunan tahta çubuk =_=) ve sağ elindeki üç dikiş. Nedense sağ tarafım fazla yaralanıyo ._.
19. Yirmiye tamamlayıp bitiricem çünkü aklıma bişey gelmiyo ._.
İnsanlara kolay gelsin, günaydın, vıttırı zıttırı demesem içimde kalıyo onları mutlu edemedim diye. Gerçi çoğu bana bıyıkları burarak sağolasın gülüm diyolar ama olsun u_u
20. Bunu itiraf etmek aklımın ucunda yoktu.... Ancak sevgili Ninja beni gaza getirdi.
Bunu okuduktan sonra blogu terk etmekte özgürsünüz u_u
 Sheri ve Ninjanın Oyunu: Sheridan Station
 Abazalık döneminin çığırında geçen yıllardan biriydi. Sheri, Team Asss Grubuna – Naytın eski adı, geriye kalan üç s ninjanın eski adı, ben ve sultaniyeydik-  ilk tren kavramı teorisini açıkladı. Tren, vagon vagon yamandığınız erkeklerin yaşadığı bi… fantezi treniydi.? Retyuıo –NİNJA BANA BUNU ANLATTIRDIĞIN İÇİN ASLA YÜZÜMÜZE BAKMIYCAKLAR BİLİYOSUN Dİ Mİ- Her vagonda misafir olur ve yamandığınız erkeklere yamanırdınız. Kısaca sapık bi ergen olduğumu gizlemenin en mantıklı yoluydu u_u Ama olay tamamen fantezi ve sapıklıktan oluşuyodu nan neyine saklıyorum hani?
 Neysem işte grubun Ninja dışındaki tüm üyeleri tren planını uyguladılar, çünkü herkes yamandığı kişileri bir arada tutmayı sevmişti. Tabii benle dalga geçiyolardı çünkü ben… biiraazz fazla yamaya sahiptim. Y-yaklaşık yirmi kadar filan ;_; -NOLUR VAZGEÇMEYİN BENDEN, DEĞİŞTİM, GERÇEKTEN TOT-
 Ninjanın emelleri farklıydı. Ve bi akşam biz msnde kudururkeneee dahiyane sapık beyinlerimiz aklımıza yepyeni bir proje getirdi.
-Sonuna kadar sorgulamadan okuyun. İşte biz msnde bu kadar gerizekalıyız-

Ninja:
sheridan station game
on ps3, xbox369 and nintendo wii
Sheri:
dfghjkölçoıkuytgrfcvgbhjklşpoıuyt
wiide olmasın
TOT çok korkunçlaşır
Ninja:
giysisi var kızım
ya bu oyun iki kişilik şimdi
şöyle
bir koruma bir de ...
eee...
fantazik kişi lazım
korumanın görevi trene kezban, paparazi, yabancı ve fangirl sokmamak
korumanın oyun konsolu katana, bozuka, taramalı tüfek ve gözlükten oluşuyo
oyundaki koruma (ben) takım elbise giyiyor ayrıca
U_U
matrix çakması gibi gibi yani
Sheri:
fghjk baya öle
Ninja:
Daha sonra asıl oyuncu da sheri
Sheri:
sanırım kese kağıdıyla dolaşıcam ben artık u_u
Ninja:
onun konsolu da fantezik giysi+jartiyer
bir de hançer
oyun başladıktan sonra 2'ye ayrılıyo ekran
puan kazanmak için olan ek bölümlerde sheri istasyonda kayboluyor ve sera'yla birlikte yanlış odaya girmeden yamaları toplamaları gerekiyor
yanlış odalarda da sultaniye ve nayt oluyo (ayrı ayrı ve yamalarıyla)
Sheri:
tyuıopşğpo9ı8u7yt beeence bloga doğrudan bu yazıyı koyiyim ben
daha iyi anlarlar
Ninja:
Boss bölümlerinde de bossla dövüşüyolar U_U
2. boss bölümünde Sheri topuklu ayakkabı silahı kazanıyo
yüksek topukluyla paparazi öldürebiliyor U_U
Sheri:
şloıkuyt5r4erfgthyıkolpşoı8u7yt5rfgvhjıolpş
Ninja:
Sera da dondurucu bakış atma özelliği kazanıyor U_U
oldu mu
Sheri:
sdcrgthykjılçkjhgf abi yarıldım hakkaten bunu bloga koyucam
Ninjanın ağzından dinlediniz u_u Bendeniz Sheri, hepinize iyi psikolojiler diliyorum.

5 yorum:

  1. Iııeeeoo... Şey ya, bence biz bu Sheridan Station'u Beyler A.Ş. üzerinden piyasaya sürmeliyiz. Gör bak, dünyanın en ünlü oyunu olacak!
    Bu arada bazı yerleri sansürlemişsin, iyi olmuş. ._. Her şeyi öğrenselerdi... kurtulamazlardı ;__;
    Sherlock'un yanına keşke Vincent-Makeup-Fail'i de koysaymışsın. Bir makyaj stili ancak bu kadar benzer şlasdfj
    Dahası, seni tanıdığım için diğer şeylere yorum yapamıycam.
    Not: Acı la bana, benim hiçbir zaman taklitçilerim olmadı asşldfkj KİMSE BU RESİM BENİM DEMEDİ!!! -bizim oğlanlar çok dedi, ama onlar da öküzlüğüne dedi, güldük geçtik. :|-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wsedrfgthyuıkopşğiü konusunu düşünürsek ondan eminim f.f.f.
      aklıma geldi de bunu ona yapamazdım nan sdfgh ama tahminen yarın ergo proxy tanıtımı yaparken elimden kurtulamıycak u_u
      abi ama senin resimlerin benimkilere bin basar kimse senin değerini çağamadı daha o yüzden. Ama dert etme oyunda yaptığın grafiklerle dünya çapında duyulacaksın rftghyuık

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  2. 3. maddenin aynısının tıpkısı ben yani akfhfhkajhfks U_U
    Ve nolur benden nefret etme ama bende o fazla hırslı insanlardan biriyim ;A;
    20 mi? Sadece 20? 20? Çok az la o D: öyle bir şansım olsa en az 50 yama atarım ben ora nWn
    Biran önce oyunuzu hayata geçirecek bir firmayla anlaşmanız lazım, bilgisayar oyunlarını pek sevmem ama o oyunu elimden birakmazdim hani =v=

    YanıtlaSil
  3. asdfghjklşçokıjuhygtfv cvbnjmköl SEN BENİM ARADIĞIM İNSANSIN *3* SDXCFVGHJK abi yarıldım ya ben bildiğin yuhalarsınız aay sapık dersiniz diye bekliyodum. Senden böle bi tepki gelince biraz şaşırdım owo'' benim tramvay dostum .A. sen muhteşem bi insansın ;w;

    YanıtlaSil