29 Mayıs 2012 Salı

yaz tatili diye bişey vardı sanki...

uzun zamandır açmadığım blogu bugün bi arkadaşımın bana sövmesi üzerine -baaayaa bayaaa sövmesi üzerine. kendisi katanalı şizofren ninja blogunun sahibi- açtım ve bir de gördüm kiiii 7 KİŞİ OLMUŞUZ NAN *-* dedim oha bi dakka noluyo burda ben bu insanların hiçbirini tanımıyorum O_O ki hani işin saçma olanı o yedi kişiden biri de benim biliyo musunuz? nasıl becerdiysem artık, kendi kendimi takip ediyorum, kuyruğunu kovalayan köpek zekası yani asdfghjklşi
onun dışındaki sevgili 6 kişiyi bağrıma basıyorum *acılı anne moduna geçiş* ice tea yan etki falan yaptı sanırım bana yav ._.
neyse efendim. bugünkü gündeme getirceğimiz isyanımııııız yaz tatilleri. aaah o sevgili büyük nimet; ne kadar tatlı, ne kadar kısa, ne kadar bağımlılık yapıcı bişeysin sen. yazılılar bitmek üzereykenki -yeni bi kelime buldum. üzereykenki ne demek ya? senin zekana tükürem ben sheri- o dönem var ya hani, bi iki tane yazılının olduğu ve sınıfcak onlara da çalışmaya üşendiğin o anlar. ah işte biz tam o devirdeyiz. ama geçen hafta ne nane yiyodun diye sorsanız; psikolojim ve ben yerlerde sürünüyorduk. şu lise hocaları denilen gaddar insan topluluğu bi halt yemişler. demişler ki: ''lan biz bu çocukların dibine vuralım, bi haftaya yedi yazılı koyalım, cumaya sağ çıkmak için dua etsin dursunlar, zaten çok da imansız oldu bu yeni nesil.'' bu eylemi de yapmışlar, sonra zavallı çocuklar ölmüüüş. hani şaka maka geçen hafta eğer cuma gününe kadar yaşarsam yaşlanıncaya kadar ölmem artık modundaydım. yani o stresi bile kaldırdıysam zaten daha ilerisi olamaz hani.
sizinkiler nasıl bilmiyorum ama bizimkilerin hepsi ayrı bi kırık ( kırık, çok sevgili sıra arkadaşımın bana sitemli gözlerle bakıp '' gırık mısın kızım sen ya '' demesinden doğmuş bir deyimdir ) din kültürü hocamız sapık, almancacımız tweetynin babaannesine acayip benziyo. hatta aynısı. edebiyatcımız bunak, ingilizcecimiz leyla -38 yaşında ve yeni evleniyo. evde kalmış kız kurusu işte nolcaaaak *notunun intikamını alır*- bir sevilay gülay ikilisi var zaten. neyse neyse burda bu konuşarı konuşup sizin moralinizi de katletmeye gerek yok.
yav çok da uzun yazasım yok okumaya üşenirsiniz diye :D yarın bi gün şettiririm ben takmayın yani. haydiiin görüşürük bayanlar, baylar, keşler, ne idüğü olduğu bilinmeyen cinsiyetliler falan fıstık feşmekan.

5 yorum:

  1. Senin durumun benimkinden farksızmış aga .-. ama ben şu bir iki yazılı dönemini atlattım Allah'a şükür -.- ki o yazılılardan önceki haftayı atlatayım derken kıçım yırtılıyordu. hep aynı bu lise hocaları. bence hepsi büyük bir 'öğrencinin ebesini belleme' örgütünün yaptığı klonlar! o yüzden hepimiz son haftalarda ışığı görür gibi oluyoruz, hocalara küfür etmekten dilimiz damağımız kuruyor ama güzel günler yakın.
    not: tuttum bu 'kırık' deyimini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'öğrencinin ebesini belleme' örgütünün yaptığı klonlar... asdfghjkl hayatımda gördüğüm en mantıklı felsefeyi yürütmüşün f.f.f. çok teşekkür ederim bu arada şu ana kadarki ilk yorum *-* diğerleri arkadaşımdan geldiği için pek tınlamıyorum çaktırma u_u''

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ...teme yaro! .A. Kimi tınlamıyosun oğlum sen. Jartiyer dediğin bi don lastiği keser atarım, görürsün sonra!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sdfgjli,
      üiğpıugtrfdsxdcfvgbnjklşiü,i.çşlkjhngftdwsaq< ABİ SİL DEMİŞTİN O YÜZDEN <_<

      Sil