9 Temmuz 2015 Perşembe

im back bitchez... (her kafada aynı soru: bu kimdi lan?)

bu kız beni sever
bu kız beni öldürür
bu kız bana güzel hayaller gördürür
bu kız beni tutar
ve kendine çeker
bu kızla bana bi oda bi yatak bi kütüphane yeter

 Merhabalar. Küçük tatlı Sheri'niz yıllar sonra geri geldi. Tabii ki şey. Artık küçük ve tatlı değil. Yani belki hala tatlıdır da. Bilmiyorum yolda görseniz tatlıdan ziyade ilk kullanacağınız sıfat '' soğuk bi kevaşe '' olurdu heralde. (Size yeni küfürler ve kelimeler katıyorum ki genel kültürünüz artsın böyle de düşünceli bi insanım.)
 Pekala aklınızda hala bu kimdi lan sorusu varsa, sizinle ortak olan tek tanıdığımız kişiyi, saygıdeğer ninjayı önünüze sürüyorum. Kendisi hala istikrarla blog yazıyor valla helal olsun. Bende bi aralar çok yazardım da. Paslanmışım şu an onu farkettim dfrgthy Beni hatırladığınızı umut etmekteyim bayanlar baylar. Hatırlayamadıysanız da canınız sağolsun unutmanız daha iyi 2 sene önceki halimi ben bile unutmuş durumdayım. (Unutmayı tercih ettim ama konumuz bu değil). Neyse işte bu ninja denen arkadaş bana geçen gün hani bi blogun vardı konulu bi sitem etti, tabii o an ''hehe...'' falan oldum ama sonra haklıydı yani kız. Bi blogum vardı. Hayatımda da kocaman bi ne yapacağını bilmeme duygusu. Blog. Boşluk. Yazı. Blog. Depresyon. Bok. Birleşen kavramlar da bana dedi ki: Git blog yaz seni kevaşe. Ayrıca inanın bana o kavramlardan biri bok kelimesiydi, ben o kelime olmadan eksiğim çünkü. Yazının ilerleyen satırlarında ne demek istediğimi çoook iyi anlayacaksınız zaten.
 Neyse hayat şartları beni yine size getirdi hayatımdan herkesi silmekte başarılıyım ama size gelince olmuyor falan defrgthy Sonuç olarak aplanız, ananız, bacınız burda arkadaşlar. Ve kendi kendine deli gibi konuşmayı çok ama çok özledi.
 Biliyorum ki siz, küçük tatlı anime manyakları, bloglarınız; en son yıllar önce ben bu işleri bırakmadan önce yani, anime üzerine pro laşmış insanlardandınız. Ve daha çok anime blogları okuyosunuz sanırım. Ama şey. Geçmiş olsun bu blog hayatın en korkunç gerçeklerini buraya aktaracak bi ergen blogu oldu artık sdfghjkl Kaçmak için vaktiniz var, ona göre yani.
 Pekala hadi gelelim sevgili Sheri'nin bugünki konusuna. Hepimiz ayrı hayatlar yaşıyoruz, aranızdan biri dışarda kahve içerken öbürü ailesiyle kavga ediyordu belki. Ya da daha komiği hepiniz aynı anda anime izliyodunuz falan ertyuı Şahsen bana 2. sinin olabiliritesi daha yüksek geldi ama neyse.
 Peki bu mal napıyordu. Naptı netti. Ah arkadaşlar napmadı ki.
 Şimdi şöyle bir olay var, ben herkese herşeyi anlatan bi insan oldum. Her anımı insanlarla paylaşmak istemem dünyanın en saçma huyu orası ayrı da, bi de dedikoducu insanları bulmak gibi tek kelimeyle muhteşem bi huyum var. Vuhuu işte o noktadan sonra herşeyimi herkesten duyuyorum falan. Tahmin edersiniz ki bu bok (1) gibi bi durum oluyor. İşte tam bu anda ''herkese herşeyi anlatmayı bırak'' kampanyamız devreye giriyor ve beni sadece size, hayatımda belki de pc ekranı dışında hiç bi yerde alakam olmayacak insanlara meselelerimi anlatmaya getiriyor. Sizi ilgilendirmeyen birinin hayatını merak ediyorsanız doğru yerdesiniz. Ama yok ben almıyım diyorsanız bu 2. uyarımızdı kaçış süreniz azalmış olabilir.
 Hatta durun. Sanırım süreniz bitti.
 Dırırıırıırıınn. Bir küçücük Sheri vardı.
 Lisedeydi en son. Bir insanın geçirebileceği hem en iyi hem de en boktan (2) lise yıllarını geçirdi. Göreceli bi kavramdı tabii. 3 senesi sular seller gibi geçti, üniversiteyi düşünmeden yazılı haftalarında sabahlayıp geriye kalan anlarını kah derslerde uyuyarak kah erkek keserek kah da arkadaşlarıyla mallığın dibine vurarak geçirdi. Sonra birden.
 O 3 sene geçti. Yaz geldi.
 Küçük Sheri'miz için yazı açıklayacak en muhteşem kavram bok (3) olmalıydı.
 Ailesi çılgın bi kavga ettiler ve Sheri arada kaldı. Hem fiziksel hem de ruhi anlamda. Baya baya ağzına sıçtılar kızın. Ay bak sinirlendim olay masal havasından çıktı dfghjukıl
 Neyse öhöm. Sheri son sınıftı artık, o sadece ders çalışılan çılgın lise sondaydı. Okulunu değiştirdi, çünkü gideceği okulun eğitimi daha iyiydi. (Sonradan bunun boktan (4) bi varsayım olduğu ortaya çıktı) Yaz geçti. Yeni okuluna çıtı pıtı başladı Sheri. Mutluydu çünkü insanlarla tanışmaktan sohbet kurmaktan çekinen bi hatun değildi. Tabii sonra film şeridi korkunç bi noktaya gelmeye başladı.
 Aile içi kavgalar hardcore boyuttaydı Sheri boşanmaları için sabır çekiyordu ama sağolsun babasının masallardaki pezevenk ve puşt karakterden farkı yoktu... Yani şey. Yani kötü karakterlerden farkı yoktu diyorum. Bu bi masal. Masallarda pezevenkler olmaz sanırım o.o'' Ya da olur mu. Amaaağn bok (5)
 Okuldaki eğitim iyiydi fakat özel okula gitmişti ve insanları, sınıf arkadaşları ruhlarında piçlikten başka bişey olmayan insanlardı. Çok güzel denk getirmişti yani Sheri.
 O okulda insanlarının ruhunun çirkinliğine rağmen ruhu kirlenmemiş arkadaşlar edindi. Yemekhanede çok uzun bi süre 8 9 kızın bir arada attığı çılgın kahkahalar duyuldu. İnsanlar çekemedi mi nedir sağlamından nazar değdi veee onlarla muhteşem bi kavga etti. Sheri alışık değildi böyle şeylere, arkadaşlarıyla tartışmaktan bi insan bu kadar uzak olabilirdi. Hem az arkadaşı olduğundan, hemde arkadaşlarıyla tartışacak bişeyleri olmadığından. Ama baktı ki burda insanlar amerikan gençlik dizisi karakteri gibi, sikerler dedi yalnız takılmaya karar verdi. Bu süre boyunca ders çalışması gerekiyordu tabii, ama ne kadar çalıştı, bu konuya değinmesek daha iyi.
 Sonra doğum günü geçti, yılbaşı geçti. Her günü bi ekşındı hala. Sonra şubat tatili ve kamp.
 Kampta soru çözmesi gerekirdi tatil yaptı küçük Sheri. Bi de hoşlandığı oğlanla yiyişti.
 swdefrgthjk Tam bu noktada doğru okuyup okumadığından şüphe eden bi kız grubu var biliyorum. Doğru okudunuz çünkü bu arkadaşınız 18 yaşında. Hani ben özgürüm asiyim kafalarının doruğundaki bi insandan bahsediyoruz yani. Çocuk da taştı. Ama sonradan onun da pezevengin ve bok (6) çuvalının teki olduğunu öğreneceksiniz, ilerleyen satırlar satırlar satırlar...
 Kamptan döndü, ygs muhabbetleri tavandı. Ders çalışmaya çalışıyordu, 3 gün çalışsa 10 gün yatıyordu (Burda en ufak bi abartma yok, sayılar deneylerle kanıtlanan gerçeklerdir) Bi yandan okul hayatı bi yandan ailesindeki boşanmaya çalışan ama boşanmayı beceremeyen 46 yaşındaki 2 bireyin mallıkları.
 Ah birde, hayatında yiyişme işlerine kalkışmamış Sheri'miz, oğlanın ona taktığından habersizdi. Eyvahlar olsundu.
 Sigara içmeye hep karşıydı Sheri. Sonra evdeki kavgalar şiddetlendi saatlerce sürüyordu, bazen günlerce. Bi noktada dedi ki Sheri bunca yıldır içmedim ama ben ayık kafayla size bok (7) katlanırım abi. Ben sigaraya başlıyorum.
 Tam bir kaçış yoluydu mücadele etmeyi tercih etmedi. Gerçi etse de yapabileceği bişey yoktu, 18 yıldır yoktu ki. Önceden ayağıyla ezip çöp kutusuna kadar atan, bu saçmalıklar geçsin bırakıcam zaten diye düşünen Sheri aylar aylar sonra, geldiğimiz bu temmuz ayına kadar bazen bi günde paket bitirecek duruma geldi. Ama bazen de 5 gün içmedi. Yani ruhsal durumuna göre değişiyordu anlayacağınız.
 Neyse temmuzu boşverin, ygs zamanı geldi, 2 yeni arkadaşı vardı, ikisi de dünya tatlısı kendi hallerinde insanlardı. Ruhlarına zengin züppe bokluğu (8) bulaşmamıştı. Sheri gibi memur çocuğuydular çünkü.
 Ygs geçti sonuçlar açıklandı, o günü hala unutmuyorum. Biyoloji dersindeydik. Sonra korkunç bi çığlık duyduk sonra bi böğürtü falan. Dışarda zombi salgını başladı ve zombiler bizim okuldakileri yiyor kesin diye panik olduğumu hatırlıyorum. Ama sonuçların açıklanmış olacağı aklıma gelmemişti açıkcası dfghjloşp
 Sonra insanlarda depresyon Sheri'de depresyon. Herkesi tüketmişti anlayacağınız.
 Aylar geçti lys ye kadar ekşınlar ekşınlar devam etti. Aile hayatını boklar (9) götürüyordu Sheri'nin. O iki arkadaşı hep yanında oldu, onlar da olmasaydı Sheri çoktan küserdi belki günlerine ama 3ü birbirine yetti. Babası yüzünden cinnet geçirdi, bir gününü adliyede geçirdi. Yanında oldu kızlar. Kamptan beridir hoşlandığı çocuğun gerçek yüzünü gördü, seni seviyorum sözlerinin aslında çapkınlık için olduğu ve aynı anda pek çok kızı idare eden bi bok (10) çuvalı olduğunu öğrendi. Aksi gibi çocuğa aşık olmasa Sheri kendini kurtarırdı belki. Ama okulda pek çok defa çocuğun seks teklifi ve sözleriyle uğraştı, kendini zor kurtardı. Kızlar yine yanında oldu. Okulda 3 defa öfke nöbeti geçirdi, uysal Sheri'yi okulun puştları öyle bir noktaya getirdi ki öfke kontrol sıkıntısı olan bi kız haline geldi. Hatta bi kere bi kıza sandalye fırlattı sokakta bağırdı çağırdı. Ve bunları hatırlamayacak kadar öfkeliydi. Kızlar yine ve yine yanında oldular.
 Sonra her şey geçti. (haha. Bok (11)) geçti.Yaz geldi. Ailesi boşandı. Sınav geçti. Babası hala pezevenk bi insan olmaya devam etti. Saçını maviye boyattı piercing taktırdı. Uuu çok asi oldu Sheri dfrgthyjukı Kısacası Sheri tatlı bi kızdan soğuk kevaşeye döndü tyujkıl Resim çizmeye yeniden başladı. Sevgilisi oldu. Sevgilisi onu canından bezdirdi dfrgthyjuk Az önce sevgilisinden ayrıldı sdfgghjk Dün sarhoş oldu, sonra bay bok (12) çuvalı sarhoşken ona hiç de hoş olmayan resimler attı. Zavallı Sheri gecenin üçünde penis resmi görmeyi hala haketmediğini düşünüyor ama neyse.
 İşte. Elbette size 2 yılın en absürd özetini geçtim, masaldan ziyade ergenlik dizisi gibi oldu, hatta bi ara sigara içmeye çıktım, sonra üşendim özetin özetini yaptım falan :D Ama siz üşenmeyin ve okuyun tamam mı siz hala tatlı insanlarsınız çünkü.
 Buraya neden bu kadar şeyi yazdım bilmiyorum. İyi geldi orası ayrı. Umarım beyniniz zehirlenmez. Ama burdayım artık tekrar ortadan kaybolursam ağzıma sıçmanız için iletişim bilgilerimi sıralıycam hatta buraya :D
0534 425 84 20 watsappdan ya da gecenin bi yarısı arayıp Sheri sen mal mısın demek isteyenler için
dericeketkokusu.tumblr.com anonimsiz kalan Sheri'ye yardım etmek isteyenler için
 Pekala. Sanırım bugünlük benden bu kadar. Yani daha yazacağım bir ton sey var ama ne size ne de kendime inme indirmek istemem :D
 Seviliyosunuz millet. Okusanız da okumasanız da birileri kendi çapında burda bi şeyler yaşadı ve kaçtı hadi eyvallah.

14 yorum:

  1. Kendimi baban olarak görüp kızımı sevgilisiyle yakalamış gibi oldum abi çok garip .___.
    (BU ARADA BLOGGERDA İNSAN KALDIĞINI PEK SANMIYORUM D00D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yediğim bokları bilmiyor muydun da olum fghjk
      he ya herkes ölmüş hakkaten

      Sil
  2. Panoda yazını görünce yeminle şoka uğradım sheri doğru mu görüyorum diye djndks bide tam annemle kavga edip yazını okumaya başladım, iyi yakalamışsın fjfkdk hayatında o kadar çok zorluk atlatmışsın ki -hele o aile kavgaları nasıl boktur bilirim- ne desem bilemedim ama bunlarla dalga geçebiliyosun ya bunu artık daha iyi olduğuna yoruyorum ;v; gecenin üçünde penis resmine koptum yalnız skfnd stay strong sheri-chan ama sigaraya başlamışsın hiç yakıştıramadım cık cık u^u bende özenmiyo değilim ama para vermeye kıyamıyorum fjdjfk
    Senin yazınla bende yazı yazmak için gaza geldim yıllardır girmiyorum nerdeyse o yüzden ikimizde tekrar sahalara hoşgeldik fkdkd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içime doğdu heralde bilmiyorum kavga meselesi asdfgh
      teşekkür ederim kuzum hakkaten daha iyiyim boşanma kısmını yazarken aklımda sen vardın zaten, acaba unazo ne düşünecek diye düşünüp duruyordum :D
      sayenizde penis görüntülerine dayanmaya çalışıyorum şekerim u.u'' aman başlama sigaraya başlarsan o paraya bende kıyamıyordum şu an çarçur gidiyo valla :D
      iyi yazım bi işe yaradıysa sevindim bari .w. hoşbulduk kanki rtyuık

      Sil
  3. Merhaba :) ilk kez bir blog okuyorum tesadüfen resim çizerken rastladım ve hiç sıkılmadan okudum. Hala buralarda mısın bilmiyorum umarım öylesindir. Devamınıda vakit buldukça okuyacağım çünkü hoşuma gitti ^-^ aktif olabilir miyim bilmiyorum (tabi hala buralardaysan) ama olmaya çalışırım :) seni sevdim Sheri şuan çok boktan bir anda moralim bozukken kafa dağıtmamı sağladın. Teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  4. Bu yazı için teşekkür ederim harika paylaşım yapmışsınız sıkılmadan okudum. Benim tavsiyelerime göz atmak istermisin.
    Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
    Gavsi Sani Sözleri

    Tek nefeste Okunan Kitaplar

    Karşılıklı Blog destekleri

    YanıtlaSil