11 Haziran 2012 Pazartesi

heeeelll yeaaaa beybi!

 merhaba sevgili saz arkadaşlarım, sevgili gaydacılar ve değerli yetkililer...
ben iyiyim u_u gerçekten. vallahi de billahi de. iki gündür toplam iki buçuk saat uyumuş olmam ve ice tea gibi kafa yapıcı bişey içip durmam beni şizofrenliğe itmez. niahahaıkmkjhugyrfdszxv bnmkoıuyftdrxcfgvhn jkıuyhtrf
öhöm u_u arada gözüm seyiriyo aldırmayın.

 ya valla sizi bilmiyorum ama benim tatilim bi tuhaf geçiyo lan ._. benim iki sevgili zeka küpü arkadaşım var biriyle buluşcağdım ama uyuyakaldı ve şimdi tatilde ve blog yazmadığım için ebeme uçcak sanırım. diğeri de buluşcağımız gün sabahladık ama bu mal öldü ve buluşamadık. ki o da bugün oluyo =_= aslında bugün için hayallerim vardı diyebilirim ama ne beklemem gerektiğini de bilmiyorum la :/
 şu tatil çok hızlı geçiyo modundan sıyrılamadım bi türlü. hala bi stres altındayım dur lan bi hafta geçti zıçzıçzıç geriye üç ayım kaldı o^o diyorum. hani. gelin de kıçıma tekmeyi basın.

 ama şu da varki bu yaza ebem kadar şey sığdırmam lazım. ve sakın sizde benim geçen yaz yaptığım gibi tatilinizde bilgisayarla balayına çıkmayın.
 öneri 1: get resim çiz oluuuum
resim yeteneğin var yok git yap yani. gerçekten en rahatlatan şeylerden biridir. yağlı boya yap, akrilik yap, karakalem yap. içinden birine bile aşkın kabarmazsa sen resim adamı olamazsın demektir napak
orada burada gördüğünüz şahıs -resmi hala istediğim yere koymayı beceremedim çaktırmayın- benim 6. sınıfta çiziktirdiğim mutasyon bi canlıydı. şu anda olduğum noktaya göre artık kafaları daha az füzemsi ve boyunları da ipliklikten normal insan boynuna döndüler şükürler olsun u_u
2: make a music, bitch!
şarkı sölemek, dans etmek ya da bişeyler çalmaktan herhangi birine de ilgisizsen yuh sana diyorum yavrucum. şahsen ben spor olarak yaptığım tek şeyin odamda kıç sallamak olduğu da düşünülürse çok hareketli bi tipimdir =_= durmadan cıvıldama modunda gezerim ve sesim kesinlikle muhteşem değil. o yüzdeeeen gidin ve müzikle ilgilenin sevgili gaydacılarım.
3: animeeeaaaağ *-*
hayatı güzelleştiren şeylerde ilk ona girmiş bişeydir anime. ben10 devrini kapatmanızı ve mantıklı bi anime izlemenizi öneririm. mesela ben şuan death note dayım ve L i öldürmeyi düşünen senariste de haaaalaa küfrediyorum. ayrıca cosplay yapmak falan da acayip zevklidir lan. animesiz hayat tuhaf hani. izlemesen de mangasını okursun, gider cosplayini yaparsın ya da benim gibi resmini çizersin. hani. mutlaka birinden birini yapın yoksa tatiliniz geeerçekten çok sıkıcı geçebilir u_u
paradise kiss : moda ve taş bi moda tasarımcısı görmek isteyenler için 20 bölüm mü ne zevkle izleyebilirsiniz u_u
angel beats : asdfyhujıklpşplokıjhgyftrds başka bişey demiyorum. izlediğim en komik sahneler onda var ve bu fikrim de zor değişir hani
k-on! : dört kızın gerçekten fazla saçma ama komik olan grubu hakkındaki bi anime hala da devam ediyo bildiğim kadarıyla. izleyin la vallahi çoh komiktirler şerefsizim uou *ice tea etkileri*
tsubasa : fazla acıklı bi aşk hikayesi ;_; yalnız futbolla ilgili olan ve embesillere benzeyen çirkin bi erkeğin kapakta olduğu tsubasa değil. LÜTFEN. ARADA EBEM KADAR FARK VAR ;A;
panty and stocking : tam anime de değil çizgifilm boyunca çok az anime çizimi var ama baya komiktir f.f.f. de bi sorun var açık saçık şeyleri henüz bilmiyosanız elleşmeyin abi. adındanda anlıycağınız üzere -külot ve çorap f.f.f.- her yaşa uygun bişe değildir
bildiğim bu kadar. yani daha varda şuan aklıma gelmiyo/hatırlanıcak kadar güzel değiller.
4: guitar hero fooreeeevaaaa
rock ya da metal dinliyosan git oyna bu oyunu. oynamadıysan da dötüne bas tekmeyi abicim. oyun cafelerinde falan var ama hepsinde olmuyo.  http://www.youtube.com/watch?v=SDB_2YMGwk0  tabii bu videodaki kadar zor değil bu en hıyar versiyonu ve genellikle kimse normal derecede çalıp da videoya almıyo :|
5: hayal dünyanı yaz ^_^
benim hala devam etmeye çabalayan bi romanım/hayalaktarmahikayem/ebem var ilerleyen zamanlarda sizinle paylaşıp bi daha ortada gözükmemeyi planlıyorum. zaten yazdıklarımı görünce beni taşlama ihtimaliniz yüksek biraz ^_^''
6: git gez lan
arkadaşlarınla buluş da asosyal olma yavrucum
yorgan altına saklanıp da yazıyorum annemgil basmasın diye de -sefilliğe bak. 15 yaşındayım annem odama baskın yapıyo nan- yani ben kısa kesip kapatmak zorundayım
hepinize üretken ve bilgisayar dışında bişeye baktığınız tatiller ^_^

6 yorum:

  1. Ben de yorganaltıyım heheh. Buralar çok sıcak.
    Ve paradise kissdeki adam daş değil GAY. İnan bana sheri, adam gay.
    Bu arada o don külot çorabı bilmiyoğm ._.
    He bu arada dediğin her şeyi yıl içinde yaptım ve hala bunalımdayım fak yeağğğ! Yalnız burası 50 derece oldu gebercem lan D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlediğini bilmiyodum nan ._. ya zaten herife sinirliyim kızı bıraktı gitti parise *bne de yok abi gay değil. erkek moda tasarımcıları gay görünüşlü erkek grubuna giriyolar. cemil ipekçi istisna çünkü o gay ._.
      olmazsa ben sana panty and stockingi indiririm -yaa daaa tanlaya postalarız f.f.f.- müzikleri benim çok hoşuma gidiyo habire dinleyip duruyom *-*
      ya abicim bunlar bu naneleri yemeyenler içindi zati. yoksa ben de hepsini yaptım şimdi de sıkıntı içinde mallanıyorum. ve çok şu yorganın altından sare =_=

      Sil
    2. DEYYAN KAÇ KERE DEDİK SANA AD.KULLANMA.DİYE! -_____-
      of geber be abicim. Adımın anlamından tırstıkça sen ortaya ortaya atıyorsun Ayrıca izlemedim paradise kiss'i sadece amacım şuydu ki... amacım yoktu aslında yanlışlıkla amvsi önüme çıktı.

      Sil
  2. Öf bu yaz bok gibi geççek inanıyorum D: Yani anime izlemeye bile üşeniyorum bi de çıkıp hikaye mikaye yazacam bok yazarım D:
    Bu arada beni her önüne gelen tanıyamaz, sadece seçilmiş kişiler bilir beni hııh U_U
    Dur lan ne saçmalıyorum ben. Yine şizofrenliğe başladım. Gerçek adım Selen ama bu önemli değil zatten. Yane-chan diye götten bi şey uydurdum, o isme mahkumum yanii -n-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen nan. bu kadar bilmişlik tasladığıma bakma hani bende yarısını anca yaptım =A=
      asdgfhjklş bizimde kimlikler deşifre oldu olcağı kadar benim boşboğazlığım sağolsun .w.''
      inan bana bende sheri lakabının bana nerden geldiğini hatırlamıyorum bile hani maneviyatı var vıttır zıttır. alaakası yok. ve bence yane-chan çoh tadlu bi isim ^_^

      Sil